Ce facem in seara asta?

Oameni pe care ii vad. Ii cunosc. Ii cred. Bezna.

with 7 comments

Cam asa a fost aseara (draga jurnal). Eram foarte terminat. In A. Daca ati fost acolo, m`ati vazut. Eram un tip in dungi care transpira la -10 grade. Va auzeam, va simteam si ma durea in pula de voi. Aseara am luat in brate antimateria (gen). E timpul pentru o pauza. Cu toate ca asta zic de fiecare data, asta a fost prea de tot. E un inceput pentru orice. Dar si un sfarsit. Tragem o pauza mai lunga. De la fumat. Pana la Rev. Am considerat ca ajunge pana atunci. De obicei Vasea era pachetu livrat la intrare. Aseara am fost io. Numai ca pe mine m`au carat in dacie papuc neacoperita. Si m`a plouat. Tare. Si m`a nins. Si m`am dilatat. Am curs prin  spate pe jos. A coborat soferul si m`a adunat la loc (you make me whole again :X). Si mi`am revenit. Mai mult a durat pana sa`mi fac curaj sa intru iar in club. Mi`era ca ma ia cu lesin. De fapt d`asta am si iesit. Doar ca n`am reusit sa ies din club de tot. Am facut niste calcule si sansele erau de 0%. Ba nu. Pe o scara de la 1 la 10, sansele mele sa ies afara din club si sa ma asez pe trotuar erau SHM. Chiar se poate asta (la ce matematician eram aseara, sigur se poate). Mai erau 3 trepte de urcat.

M`am resemnat.

Oricum, am revenit in club. Am coborat scarile (incet, ce`i drept – nu io | asta`i clar). Am intrat, m`am uitat la muia “badigardului”. Scarboasa fiinta. As veni special o data in A cu o tigaie sa`i fut una`n dinti si apoi sa fac caterinca de el (fugind). Daca ati vazut Ice Age 3 (faza cu antilopa si cu Diego) stiti la ce ma refer. Revenind. Am intrat, i`am tras lu` ala o flegma`n ochi (telepatic) si am mers catre ai mei. De fapt nu. M`am dus la bar intai. O fanta. Ce? O fanta. Ce? O fanta. Ce? Fanta frate. De care? (tipul s`a uitat la mine si s`a gandit – uite cat de spart e, de`abia sta, transpira, zici ca`i pe moarte, e verde. Dupa toate astea a ajuns la concluzia: trebuie sa`l intreb de care fanta vrea ca`mi pare om cu gusturi specifice si s`ar supara daca i`as aduce altceva. Gen, lamaie sau fructe de padure. Nu vreau sa ma cert cu un client nu de alta.) De portocale (in gandul meu: imi revin. Am pronuntat portocale. Apoi am vrut sa vad cat de divin eram si am incercat sa despart in silabe. Hai sa trecem peste rezultat) Am luat fanta, am baut. Nu s`a intamplat nimic. Am mers la masa. Prin ring nimeni interesant. Cred ca daca reuseam sa ma fixez pe cineva, ramaneam fixat pe loc. Ajung la masa. Urmeaza: Ti`e mai bine? Tu ce crezi din moment ce am reusit sa ajung la masa?-n`am zis asta. nu eram in stare- M`am mai balonat de la fanta. M`am asezat. Stiu ca am vorbit despre niste chestii cu oamenii (sau cel putin cred… sau nu) si apoi am asteptat sa prind radacini. Eram un cartof intr`o scrumiera plina. Si voiam radacinile`alea neaparat.

Dupa ceva timp chiar imi revenisem. Vasea direct – vodca!!!! Primul raspuns: Nu. Dupa 3 secunde de gandire profunda. Revin asupra deciziei. Baga – n`am zis nici asta, doar am dat din cap ca sa fiu in concordanta cu ce zic. Privirea sus, privirea jos si repetati. Miscare urmata de un acompaniament verbal complex: DA!- Am baut. Am inceput sa dansez. Mi`am revenit. Nu am transpirat. Mi`am amintit de senzatia de cand eram pe scari. Foarte tare. N`as mai face`o. Cred. Mi`am mai amintit si de un tip. Urca scarile cu prietenii lui si zice (probabil uitandu`se la mine): Il inteleg, frate! Am fost acolo! Foarte frumos, te iubesc! It`s all in the eyes. Stim noi.

In legatura cu restartul pe care mi l`am dat. Cred ca am fost avertizat de asta. Ascultam Muse – Feeling good. Melodia aia e de parca tu voiai sa te sinucizi si s`a intamplat ceva neasteptat SI BANG CE BINE MA SIMT CA TRAIESC. VA IUBESC PASARI, GAZE, CACATUL IN CARE AM CALCAT, SUNT SIGUR CA CE A FOST ACOLO A FOST FACUT DE UN BINEINTENTIONAT. Ascultam melodia respectiva de acum cateva zile. Cu toate ca nu ma lega nimic de ea (ia). M`am simtit de parca Dumnezeu s`a asezat cu fesele pe capul meu si mi`a zis: I told you so, baby! Si a plecat. S`a pisat pe mine. La cum m`am simtit nu cred ca a fost doar atat. Oricum, slavit sa fie!

Gen.

Vorbeam cu Marius si cu Vasea (El Nino~) si ziceam ca`i bun un restart d`asta, doar ca anual. Marius cred ca era de acord cu mine. Si Vasea. E tare ca la Vasea vine Revelionul (de ce am scris cu r mare?) la fiecare doua saptamani cand ajunge in bucuresti (si p`asta cu b mic?).

Va place cum vorbesc despre persoane despre care n`aveti habar? Mie`mi place. Ma face sa ma simt bine. Io am prieteni, voi nu. Asa ca muie. Sa revenim la ce`i important. La mine si cat de spart eram.

Da ma si mi`am revenit.

Deznodamantul—

Am ajuns acasa. Schimbat, somn.
Dupa cateva ore—

Cred ca mi`am pus pantalonii astia invers. Lasa asta. Te`ai futut?

p.s. Am gasit explicatia. Am pus rev cu R si buc cu b mic pentru ca n`ai cum sa scrii revelion cu b mare si bucuresti cu r mic.

Cheers~

Written by Dragosh.

December 13, 2009 at 11:32 pm

Posted in Inked

Tagged with , , , ,

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pana la partea cu […]Va place cum vorbesc despre persoane despre care n`aveti habar? Mie`mi place. Ma face sa ma simt bine[…] ai dat bine. Ce-a urmat dupa m-a ingretosat, ai dat cu mucii-n fasole.

    Cheers (cum zici tu)

    PS:
    /voma

    Mihai

    December 14, 2009 at 12:34 am

    • Pai nici nu trebuie sincer sa te faca sa te simti bine/rau. Pur si simplu am scris cum am fost. Varianta scurta.
      /voma?
      Si oricum… nu incerc sa ma vand 😀

      Dragosh.

      December 14, 2009 at 5:37 pm

  2. plm ce sa-ti zic…macar acum ma intelegi si pe mine cu reseturile mele:(:”O fanta. Ce? O fanta. Ce? O fanta. Ce? Fanta frate. De care? (tipul s`a uitat la mine si s`a gandit – uite cat de spart e, de`abia sta, transpira, zici ca`i pe moarte, e verde. Dupa toate astea a ajuns la concluzia: trebuie sa`l intreb de care fanta vrea ca`mi pare om cu gusturi specifice si s`ar supara daca i`as aduce altceva. Gen, lamaie sau fructe de padure”-super tare partea asta.
    PS:next time fall down the fkin stairs ok?cheers>:D<

    Sho0t

    December 14, 2009 at 7:23 pm

  3. s/`/-/

    psyke

    December 15, 2009 at 11:55 am

    • Exact asta ziceam si io =D

      Dragosh.

      December 15, 2009 at 2:27 pm

  4. 30 de sec intr-un film , explica mult mai complex 2 minute de scris si o seara intreaga … trust me , check iutub 😉

    blade

    December 16, 2009 at 8:46 pm

    • Ye, am vazut. Oricum, asta era varianta pe scurt. Era prea mult de scris si mintea mea lenesa nu putea formula. Oricum, better here that youtube :))

      Dragosh.

      December 16, 2009 at 9:11 pm


Leave a comment