Ce facem in seara asta?

Linux-ing

leave a comment »

De vreo cateva zile (3 la numar) m`am tot jucat (ohoho imba pro rofl tard) adica am invatat cum se fol Linuxul vietii. So… am descarcat Ubuntu, ars pe un dvd si go install. Primul cobai a fost PC`u meu din camera. Ma rog, m`am jucat prin setari pe acolo si am instalat tot felul de prostii si cred ca ar trebui sa`i ard hardul si sa bag un fresh copy ptr ca`i vai de el. Cel putin asa tin minte sa`l fi lasat. Subject No.2 a fost laptop`ul lui Marius. La el totul a mers bine (documentarea a durat mai mult). So pana la urmat s`a lasat convins in a arde Windows`ul (crappy old fella`), mai exact tot ce era pe pc, si sa instaleze doar Ubuntu. Si`a facut cativa nervi de dimineata ptr ca in ultimele nopti nu prea a mers, dar dupa un good night`s sleep totu` a functionat cum trebe.

Pentru oameni interesati check it out : )

Written by Spinsanity

April 29, 2009 at 7:38 pm

Posted in Inked

Tagged with , , ,

Leave a comment